"Åååh nej, det ser ut att bli regn" (nalle puh)

Tro det eller ej, men jag har inte sovit på min lediga dag!
Eftersom någon skulle upp 6 till jobbet så började dagen tidigt som sagt... Åkte hem och gjorde mig iordning för stallet innan de svarta molnen pallrade sig hit fråån Åsa.
Men efter att ha pratat med Tarzan (Amanda) så blev det andra planer. Har hittat en halsduk (jag ÄÄÄLLSSKKAARR inte alls halsdukar, absolut inte, neej neej) och två tröjor. Sedan har vi mest snackat skit och även om Tarzan har sagt saker man absolut inte vill höra, NÅGONSIN! så är det okej, har börjat vänja mig efter ca 3 år...

Nu ska snart hästen ridas - hoppa lite sockerbitar eller dressyr? Det är frågan!



Visst är han världens sötaste min lilla pojke <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0