Då var vi på't igen...

Ja, nu kanske ni funderar på namnet.. TarzanochJane.
Och, ja. alla gör vi misstag som linneas mamma brukar säga. (höhö)
Satt nämligen på blogg.se och försökte hitta ett namn som inte redan var upptaget med morgonpigga (lyssna efter ironin. Hör ni den inte - sök upp läkare snarast!) linnea i telefon. Alla namn som vi tyckte var bra, alltså "miffon", "djungelboken", "mongobarn",- var ju redan upptagna! så tillslut satt jag bara i ren frustration och skrev namn. och OKEJ, kanske inte det bästa jag kunde gjort. Men börjar fastna för det!

Jaja, thats life.

ALLTSÅ, det här kommer bli en ganska .. *öhm* intressant blogg eftersom den kommer drivas av mig (amanda) och linnea. När hon inte sover vill säga! Vi har slutat skolan (hallands ridgymnasium) efter att ha behövts dras med varandra i tre år, och eftersom vi inte gör annat än att jobba, rida, sova så dras vi fortfarnade med varandra och följer vårat mål i livet - Irritera Pontus Hugosson till döds. Går kanske liiiite bättre för mig, eftersom jag bor på samma gård. Jag har bättre förutsättningar så att säga!

Jaha. Vad ska man säga, Jag är allmänt bäst, rolig och alltid underbar. såklart. och Linnea.. är ... Linnea. Japp!

Här kommer några bilder på de OERHÖRT snygga TÄVLINGSHESTARNA som *HOST HOST* inte alls är tjocka eller feta.

HELMUTH
född 2003 efter Järvsöfax Cortez
Stod på skolan som lektionshäst innan Linnea gjorde oss alla en tjänst och köpte lilla muttan för ett bra kilopris.




Kay Cruise aka KLUDDEN
född 2003 efter Cruising
Köpte lilla monstret för en och en halv månads sen (tror jag...) och jag har faktiskt lyckats köpa
världens bästa häst ! inte illa va?



(Ska bara lägga till att alla som tycker att våra hästar är tjocka - KAN TITTA SIG SJÄLVA I SPEGELN VA!)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0