Kära Nalle, sa Christoffer Robin, vad jag tycker mycket om dig. Det gör jag med, sa Puh

Tänkte lägga upp lite bilder från när linnsan (aka hobbynegern) red på min lilla häst. Som förresten är världens finaste! Jag tod dressyrsadeln på honom och så red vi ute på gräsbanan. Det var nog nästan 20 grader igår, och pållen är inte jättebekväm med hetta - så särskilt pigga var vi verkligen inte. Men, det gick väldigt bra ändå - han testade linnsan några gånger ifall de inte bara kunde fortsätta skritta istället för att börja trava... 

Fårskinnspadden har jag under sadeln för att den ligger perfekt på honom, förutom att jag tycker att det är liiiite väl låg vid manken, och den kommer upp en bra bit när jag lägger padden under. 

Här kommer lite bilder på världens bästaste häst och limpan!

På det här kortet ser hon väldigt stor ut på honom! vilket är... konstigt, eftersom vi inser mer och mer att pållen är nog en bit över 170 och limpan är.. tja, en dvärg.






Här ser hon dock lite mindre ut! hehe..




(fråga mig inte varför bilderna blir i olika storlekar.. jag är inte teknisk!)



ALLTSÅ , kolla in mina miner på de här korten, håller på att dö av skratt!





Sista bilden nu på vackraste hästen i hela världen <3




Idag ska vi också hoppträna för Michaela, får vi se hur det går!

/Amanda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0