Kom alltid ihåg att du är helt unik. Precis som alla andra. - Margaret Mead

Måste bara tillägga att jag såg att linnea hade skrivit i inlägget under att hennes plats på jorden var på helmuths rygg, och jag var helt förbluffad. trodde att det var på donken.

såja, iallafall.
Dagen har varit fullspäckad. Först iväg med pontus och två otåliga hästar till Sven Ingvarsson och hopptränat. Det är roligt att vara roligast är att åka med i lastbilen med, lär sig mycket på marken. Även om jag inte fattar ett ord av vad han säger. nåja! Stressa tillbaka för att ta in min lilla pålle för att göra iordning honom för hoppträning för Michaela.
Borstat klart hästen och pontus kommer in i stallet med middag! mums, donken <3

Hoppträningen gick bra, över förväntan. Red in i ridhuset och trodde att det skulle vara jag och fyra ponnyser. Visade sig vara mest hästar. Nåja, min häst blev tilldelad kategorin XL. hm.
Var på väg att flyga av idag också! Kom mot en oxer på runt 1.20 och tappade stigbygeln precis innan, vilket gjorde att jag peta till honom i magen med lilla sporren. tjiiihoo vad vi flög över den! hamnade med båda benen nästan på samma sida, men lyckades krångla mig tillbaka. Michaela sa det, det är inte så roligt att ramla av på den höjden. Nej tack.

Min häst är bäst i hela världen<3 tänkte bara säga det så ni inte tror att hemluth är "bäst bla bla" för att min är bästast! (grammatiskt korrekt.. nja..)

/Amanda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0