LYCKLIG TJEJ!!

Är som ni kanske förstår ganska glad idag... Efter en veckas vila från ridning pga. tappad sko och dåliga hovar va jag åter i sadeln igen. Hästen skötte sig perfekt igår då vi red ut en liten sväng, med undantaget då han tog ett ordentligt skutt över en två meter stor vattenpöl där vi annars plaskar igenom, Jag va INTE med på detta skutt och va nära på att landa mitt i vattnet, TUR att min häst är så stabil att man sitter kvar i sadeln i alla lägen! 
Idag blev det ett kort pass i paddocken med två av dom andra i stallet, tre hästar i lilla paddocken blev trångt men lilla hästen  skötte sig exemplariskt!

Och vad har jag då kommit fram till... JO, att jag vet vart min plats i livet är! PÅ MIN LILLA HÄSTS RYGG!



Låtsas som ni inte ser min min tack <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0