Snabbisar!

era snuskhummrar. Det trodde ni va? pfft!

Sitter just nu och är lite sådär kaxigt nöjd med mig själv. Men det får man också vara ibland! Har varit iväg på möte på jobbet mellan halv elva till tolv, gick faktiskt över förväntan, kändes lite som att "gå och prata med rektorn" ni vet. Men det gick bra och allt känns okej igen! Kom hem och tog in Kludden från hagen och satte han i skrittmaskinen en stund medans jag mockade och fixade vatten.
sen var det riddags! kände att både jag och lillplutten hade en jävla träningsvärk efter hoppträningen i onsdags, men det var det värt! Kom halvvägs till ridhuset innan plutten fick ett litet frispel. Han hoppade runt mig som någon galning och var jätteglad, tills han kom in i ridhuset och såg att, Nehej inga hinder här inte... Där dog den gnistan!
Kändes så himla hemskt att han blev lite deprimerad - Ja, jag är fjantig! - så jag körde en över positiv stil, berömde honom för minsta lilla och var helt över entusiastisk. Travade runt på spåret i lätt sits, och lät väl som någon galning. tur att ingen var där och hörde mig - Pontus hade spärrat in mig på något mentalinstitut så det var tur att inte han red samtidigt ... Lösgjorde han i båda sidorna, och ställde och böjde halsen på spåret. Efter fem minuter med ständigt beröm så försökte han böja nacken ur led bara för det. Sötnos <3

Efter ridpasset stod vi och titta in i spegeln, kludden tyckte det var vääääldigt intressant att se en sån snygging på andra sidan!

Nä, nu tillbaka till jobbet 16 - 20. Helgen består av jobb mellan 8 - 20 men det är det värt!



Vill inte alls stå långt bort så att jag kan ta en bild, nää charmigast är närbilder!



Försökte få en bra bild på det nya schabraket från hööks, men.. nä! jättebra passform i alla fall, 299:-                5 kottar!



Har kanske inte köpt den smartaste hästen... Men den sötaste!



Ego pic nr 1.

mjaa.. / Amanda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0