tiddilipom

Ligger i sängen och har eftermiddagsmys med figgaro. Han ligger och biter mig i handen as we speak - han är inte så glad på mig när jag "kelar" med datorn istället för med honom. Försöker peppa mig själv att gå ut till stallet och ta ett pass på hästen. alltså ni fattar inte hur många gånger jag har skrivit in de här meningarna. Figgaro är en j*vel att komma åt markera och delete. Kul att katten är mer teknisk än jag. Iofs är hans ägare (var HAN nu är) datorproffs av något slag - det måste ju handla om barnuppfostran.
Jag måste iallafall ut till hästen och rida igenom honom, vi ska träna för Desirée imorgon, dressyrpass. Kan behövas. host.

Håller på och kolla med Linnea om vi ska leka, får se. Det här jävla vädret vill mig något alltså.
JUSTE
Har skickat efter en uppsättning av Glen Gordons schabrak och luva, Grå/Grönt. Tror blir skitsnyggt på älskling <3
Menar alltså inte pojkvännen. Nä, han får köpa sina kläder själv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0