3 december!

Man kan säga att det blåser. riktigt mycket. just nu är det strömavbrott också, wunderbart!
Jag ska gå ner och mocka åt hästen, det är inget väder att stå ute i just nu - de var ute en timma i morse innan de började springa. Lilla ponnyn som ska vara här för försäljning kom igår, blev lite fundersam när jag såg den måste jag säga. Hur ska Pontus kunna rida den? Stor var den då inte! Så det här blir spännande iaf!

Jag hoppas på att få åka hem senare, mamma kommer hem idag! Jag Dessutom kommer en lumpen kompis till fredrik hit idag och hans flickvän, de ska stanna över. Fick höra av Fredrik att vi kanske ser på bio eller något. EH.

Nej Tack.

Om jag måste ta hästarna imorgon bitti så får jag helt enkelt gömma mig hos david. Det är faktiskt också ett alternativ.

Hörs senare.
/Amanda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0