Aah, fast nää!

När jag kom till stallet så möttes jag utav detta  -


TJOCKT BEN! PÅ SENAN...
Men ett svullet ben ska röras på och eftersom han inte är halt så tog vi på oss kläder och gick ut i regnet. Testade att trava lite försiktigt för att se om han haltade då, men icke! Inte det minsta! Han va super fiin! lyfte på ryggen och krullade in nacken så trevligt så, och allt jag gjorde va att sitta lite tungt på . . . ? Vad är detta och vad hände med min häst?
MEN! Han va mycket finare i benet efter. Min lilla skadade juvel <3


Åkte sedan och köpte gran, JA ni läste rätt GRAN (kul att jag skrivit fel ca 1000 ggr och fått börja om denna meningen ca 1001 ggr)

En Disney-gran till vardagsrummet och en "vanlig" gran till mitt rum. JAG VILL PLOCKA IN DOM NUU! men då kommer dom inte må bra så dom får bo ute veckan ut iaf.

En liten bild på mina fina Granar?



SWEEEET <3


Dock blev jag bitter när jag kom hem igen, vet inte vad det är idag men jag tänker nu återgå till att sura.

LEJTÖÖR SUCKERS
Jane


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0