bitter ofta?

Japp... Julen är över och där kom allt det bittra över mig. Jätte mysig jul men nu är det över och jag är mitt vanliga bittra jag igen.
Inte tid med något och allt blir bara jobbigt! Men men... vad ska man göra? Bara att se glad ut och leva vardagen som den är.

Idag va det jobb mellan 11.30 - 20.00 - SOM OM?! Snarare 11.15 - 20.40 som vanligt... men jag gillar att ha saker att göra så varför inte. MASSA FOLK idag, rullade konstant från det att jag kom till jobbet tills dess att jag gick från jobbet. Är slut i huvudet vill jag lova! Nu ska jag nana kudden och imorgon blir ett kort pass hoppas jag... kanske lite kolla på saker i stort varuhus efter det...? får se om man orkar!

Jane

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0