Dagen före dagen före DOPPAREDAGEN

Är nöjd med min dag än så länge! Stängning igår med A, Sofia och Marcus igår - B - E - A UTIFUL va resultatet. A har börjat lära mig lite skiftledar saker så vi tränade lite där och låt mig säga att jag är LIVRÄDD!!!!! mamma hjälp!

Sötaste pojken följde med mig hem och tyckte att vi skulle titta på en film - KOMEDI sa han att det va... med zombisaar...? Kan det vara en komedi då? NEEEJ! - jag bytte till Aladdin efter en stund. och sedan somnade jag lite lagom gott.

Idag blev det ingen mysig frukost nej! Det blir aldrig som jag planerar! Lämnade han den där på jobbet innan jag åkte till min älskade häst. Sedan hem och slå in julklappar, göra godis, klä gran nr 2 och nu ska jag göra mig klar för att åka till jobbet.
Stängning idag med. MEN imorgon är jag ledig och ska fixa det sista - ska hinna med en Jul fika med Sara om hon har tur!

FÖR NI FÖRSTÅR ATT INTE IMORGON MEN DAGEN EFTER SÅ ÄR DET JULAFTON!!!!!!!
Jane

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0