glatt hjärta gäspar sällan. - isländskt ordspråk.

Är glad idag! Har hunnit med en hel del, och den dära snickaren har börjat på vårat sovrum! äntligen för fan. Okej, nu ska vi inte bli fööör glada. Det lär ju ta ytterliggare ett halvår. POSITIVT VAR DET! justeja.
Har även fått höra att de ska ta ner trappan denna veckan. Bra idé kan tyckas, men är det bara jag som stilla undrar hur vi ska komma upp och ner då? Stege, har aldrig varit min grej. Otroligt vingligt. Höjdskräck påtagligt så att säga.

På Torsdag ska jag ner till falkenberg igen och kolla igenom sadeln en sista gång innan jag köper den. Underbara, underbara fredrik har tagit ledigt på torsdag så han kan köra ner mig och kaj. några poäng till honom kanske? yäs.

OCH IMORGON SKA JAG SKRIVA PAPPER PÅ ICA KVANTUM FÖR ANSTÄLLNING!

WOOPPIIIEEE

30 timmar jobb i veckan med fast anställning, suuper. Bra shema också!

Yes, I AM GOOD.

Hörs och ses <3
/Amanda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0