Hejsan alla goa och glada!

fiiiifan vad det blåste inatt! helt sjukt. Till och med fredrik vaknade till lite lätt, och det, mina damer och herrar.. det händer inte så ofta.

Nu har jag ätit frukost (läs; kaffe&julskinka) och ska springa ner till stallet och ta in bushästen. Eftersom det är dåligt väder vill jag att vi åker tidigt så att vi kan åka lugnt. Tänkte mig att vi kommer iväg vid halv tolv, vi ska vara där vid ett. sist tog det en timma ner ungefär att åka. Jag fick ett tips av mamma igår med, och faktiskt! Och är det inte 30% rea idag? joho.

Nu ska jag springa ut och kolla lite hur vädret ser ut... Vill inte köra ner om vi blåser av vägen...





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0