Helgen är över nu

Söndag kväll är det och jag har haft en ledig helg. Men fullproppad med saker att göra! I fredags jobbade jag 12 timmar och 15 minuter då det va lite kaos-varning på jobbet... Jag va DÖD och sov tills 10 i lördags, fortfarande död när jag gick upp för att åka till stallet. Skuttade upp barbacka på min lilla häst och red en härlig vända på en fiin häst <3

Sedan va det dags för det årliga pepparkaks bakandet med släkten. Årets projekt blev en borg - Jonatans beslut! FIIIN blev den!
Sedan va det utgång med Sofia som fyllde 21 med några flickor till, Innan marcus kom och hämtade en Linnea som va lagom rund under fötterna. Släpade med mig hem och la mig i sängen - KONSTANT pratandes . . . oj då !

Idag va det en seeg Linnea som vaknade med ont i huvudet men upp skulle jag för det va dags för årligt Julgrans huggande på landet.

Nu har vi dekorerat borgen och granarna står där utanför - Jag är redo för JUL!

OCH för er som missat så är det 4 ADVENT - WOOOOPAAAAAA


Trevlig advent
Jane

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0