Hola mi amo någonting.

Sådär ja. Har lyckats balansera mitt intag av medeciner mot min mages tillstånd. Så nu kan jag äta meduciner utan att spy upp dom. Trevligt va? Det värsta är att jag vaknar på nätterna av att meducinen (pippi stavning) slutat verka. Och då är det inte bara att ta en ny, nej, jag måste upp och ÄTA något innan. Ni förstår. Och detta händer typ var tredje timma, och det går icke att somna om innan tabletten börjar verka vilket minst tar 45 minuter. Så, JA, jag är väldigt trött. Och funderar över när f*n detta ska gå över.

Ska öva på lite mer frågor som pappa skickade över nu innan arbetsintervjun klockan 1. Är väldigt nervös. Sedan ska jag duscha och klä på mig! Har fodrat och släppt ut hästarna idag, och stallet är mockat och klart. Efter intervjun (om jag överlever) så ska jag rida!

Hörs senare.
/Amanda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0