I Gustafs kök

Började min dag med att åka till bäis och tvätta sår, svuuullet ben säger jag bara! Och sedan fick hästarna komma ut i stormen.

Sedan hem och mysa lite i sängen med den underbara innan det va dags att åka till jobbet. En kortis i DTn innan jag fick gå in i köket - LYCKA! Och bättre blev det när det va Jonas, Sofia och Gustaf som blev dagens team! Dagens skiftledare tyckte vi skulle blanda runt lite och sätta folk där man inte brukar vara, så Gustaf fick beställningen, Jonas vanliga (dog nästan av skratt för det är platsen har INTE tycker om under några omständigheter), Sofia på stora och jag på boppen... TUR att inte så många ville ha kyckling idag säger jag bara! Jag hade lagom mycket att hålla mig sysselsatt men inte så att man dog av stress. LAGOM!
Och bra gick det! Så "the new dreamteam" fick namnet Team Gustaf och fasiken vilken bra dag det blev!

Nu ska jag åka till min lilla ögonsten igen, såret ska tvättas och vi ska se om det går att ta en kort promenad så att vi får rört lite på benet!

XOXO
Jane

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0