Ibland undrar man helt enkelt

Det är inte alltid lätt att förstå hur andras hjärnor fungerar, hur dom tänker och kan med att tycka som dom gör. Självklart får alla ha sin egna åsikt! Ingen tvekan om den saken inte. Men hur kan man ha kommit så fel i livet att våld är en bra sak? Detta är något jag inte förstår och hoppas att jag aldrig kommer förstå om ni misstolkar mig rätt.

Jaja, det är jobbigt att tänka så vi går vidare i detta inlägg helt enkelt. Idag skulle jag jobbar 12-18 men A bad mig igår att komma vid 7 och det visade sig sedan att hon fått för sig att jag skulle öppna, men det va ju fel! Så Sofia fick sovmorgon då jag och Marcus va där 7 och fixade allt som skulle göras. Och det är underbart där man sitter där och skrubbar bort fett som är 1000 år gammalt blandat med damm... att det kommer så härliga och oväntade komentarer ur de andras munnar! Jag sa UUUSHSHSHSHSHS och syftade på äcklet jag skrubbade bort, 2 meter bortifrån hör man - DU KAN VA UUUUSH! (Tack Marcus jag tycket om dig med)
Kan man då låta bli att kalla honom bitter? NEH!
Och innan ni nu får veta vad A kläcker ur sig så är det bra att veta att A ganska nyligen fått lära sig vad happy ending betyder...
Det va så att en gäst frågat henne i DTn om man även fick Happy Ending när man fick sin mat, och hon svarade glatt JAPP! utan att veta vad detta menades... Självklart dog vi andra av skratt och någon fick till sist förklarat vad det betyder.

Så vad tror ni hon sa i morse då? (gissa een gång) 
JO, han är bitter för att han inte fått sig något happy ending Linnea...! i en menande ton

Det är aldrig tråkigt att jobba på Donken när man har så öppna och skoj-friska kolegor som ALLTID bjuder lite på sig själva <3

NU har jag helg och massa timmar att sova igen så om ni inte hör något från mig så har jag gått i ide...

NATTINAAATT
Jane


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0