it's a beautiful monday. typ.

Hej! Jag är hemma hos mamma och ska strax åka till varberg för att dra ut tanden! Jag har tryckt i mig mat, för att jag lär inte kunna få i mig någonting än flytande föda de närmsta sju dagarna. Sedan lär det bli så att på både förslag från pappa ("ta en ibumetin och skölj ner det med sex pack öl. Det funkade för mig." och syster så ska det drickas alkohol ("både bedövar och dödar bakterier på samma gång. två flugor i en smäll.")

Är ändå hyffsat positiv, har varit iväg och pratat med en tjej på kvantum, förhoppningsvis blir det jobb i kassan efter jul! awsome.

Konversation med linnea:

Amanda: Kanske jobb på kvantum!
Linnea: Grattis :o då är vi neighbors juh
Amanda: AAHA JAH VET! känner lite... TRY TO AVOID ME NOOW!
Linnea: Jag känner lite I WILL DO MY BEST
Amanda: Like always <3
Linnea: Exactly!

Sann vänskap. eh. Nästan.

/Amanda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0