Jag ser det snöööar

Japp, igår när vi kom ut från jobbet stod min sötaste och väntade. Och bara för att han va så söt så missade jag ju att det snöade... tog säkert 5 minuter innan jag fattade att det föll små vita flingor. Och lyckan när det va lite vitt på marken när vi gick upp idag va ännu större. Tänk vilka glädje pip som kommer höras när snön lägger sig ORDENTLIGT!

Jaja, nog om det! (ALDRIG NOG OM SNÖ)
Innan jag drar mig mot jobbet för att ha ytterligare en stängning med Jonas och A så vill jag tippsa om en lite onyttigt julig frukost!
Pepparkakor med Vaniljyogurt <3

Krossa pepparkakorna i ca 5-6 bitar och ringla yogurten över - parapapa paa - I´m lövin it!

Jane

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0