jävla söndag.

Nä, så illa är det ju inte. Men nästan!
Är så obeskrivligt trött så det är inte sant. Fram till för ungefär fem minuter sen hade jag ingen aning om varför. Sen kom jag på det!
Vaknade igår med huvudvärk som höll i sig resten av dagen, Ville somna vid åtta med blev väckt med löfte om kaka. Ja, det var värt det. Höll mig vaken till klockan tre på natten då jag och moa plockade upp två små onyktra pojkar på 23 år vardera. Var inte hemma förens vid närmare 4, det går icke att natta de här dräggen utan mat i magen förstår ni. Fick sedan ta hand om en kluns här hemma innan han slocknande. På en väldigt kort stund från bilen till sängen hann han:

1. Kasta sina 1000 kronor som han vunnit på spel upp i luften.
2. Tappa bort sina 1000 kronor som han vann på spel.
3. Tappa bort sina skor.
4. Tappa bort sin tröja.
5. Glömma av vart Robin tog vägen.
6. Stuka fotleden.
7. Gå in i mig ("stog du där hela tiden?").

Händelserik dag! Men det slutade i att Mr Dyngrak stannar hemma idag från att åka crozz då han har ont i foten.
Kom fram till att det kanske inte är så konstigt att jag fullständigt dog efter jag hade släppt ut hästar och mockat.
Ska gå och ta in hästarna strax iallafall, och sedan ska jag rida bästa! Niclas fyller nämligen år idag, 25 år... tror jag... HM.. Jaja, så självklart ska det serveras tacos ikväll! Jag hoppas att det kommer finnas efterätt, det brukar det faktiskt göra, för på måndag börjar min diet.
Det ska opereras ut en till tand på måndag, och jag vet hur jävla ont det gjorde i munnen förra gången så vill jag bara lägga min ner och gråta. Åker inte därifrån iallafall utan bättre värktabletter än fucking jävla panodil denna gången. (Förlåt mormor...)

SÅ! ni får ha det så bra.

/Amanda

Kommentarer
Postat av: Alice

Åh jag minns också förra gången, stackars dig. du kom hem till mamma och pappa för att "fredrik suger". haha. Kanske ska köpa lite sprit? det bedövar ju tandköttet och du håller kvar det i munnen en stund och dödar bakterier dessutom! Två flugor i en smäll.

2011-12-11 @ 22:47:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0