KÄNSLIGA LÄSARE VARNAS!!!

Ja som sagt är min lilla häst skadad... Tog bild på benet nu när jag va i stallet och extremt känsliga läsare varnas som sagt!



När jag hittade såret...



Närbild? Ni ser ändå inte det gosiga såret och det fiina hålet rakt in i knät eller hans fina raka jack med ett spräckt blodkärl...



Idag när jag va och pysslade med mitt hjärta i stormen <3

Okej så äckligt är det inte men bättre att varna än att inte göra det... Och jag vet inte vad jag ska ta mig till! Ingen feber, haltar inte när vi skrittar, lite stel när han travar men va f*n ser ni hur svullet det är?! Äter och dricker, retas med dom andra i hagen som vanligt.
VAD SKA JAG TA MIG TILL ?

Den rådfrågande Jane

Kommentarer
Postat av: Alice

Amputera. Omedelbart.



(nej jag vet inte men du känner din häst och beter han sig friskt så skulle jag lita på det)

2011-12-10 @ 20:37:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0