lilla butiken.

varit iväg på ullared. AWESOME. inte riktigt lika roligt när man inte kan spendera några pengar, men men.
Är otroligt nöjd över julklapparna jag köpa, lite mindre med vissa kanske men herregud mammas julklapp blev bra! Synd att jag inte kan säga något liksom..

Har iallafall köpt julklapp till fredrik, mamma, pappa och mormor! Så nu får det räcka!
Har köpt lite julklappar till mig själv också faktiskt. Slösare är vad jag är.



Raggsockor! har på mig dom nu medans jag sitter på biljardbordet med datorn i knäet samtidigt som jag tittar på Top Gear med fredrik & david.

Hittade även de här mörkbruna handskarna, 40 gram fodring (?) eh. dom är varma iallafall, fastän jag kan rida i dem iallafall. Som hittat för 99 kronor.



En hudsalva som ska på varenda J*vla småsår hästen har på benen. 39 kronor.



Sketbra med andra ord. Sen lite gasbindor (15 kronor) och tjocka ridstrumpor för 30 kronor! Billigt som skit.



hade jättegärnat velat visa upp mer, men det skiter sig ju när vissa läser bloggen. hi. Så, ullared funkar bra när man inte har någon ekonomi.

Så jag är nöjd iallfall. Ska se hur jag ska lösa torsdag angående sadelprovningen. Får se. fan.

Hörs imorgon! :)
/Amanda

Kommentarer
Postat av: Alice

Ullared hade varit kul om ingen annan hade åkt dit.

2011-12-10 @ 20:39:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0