Matte på Donken

Hade Ellinor med mig på kvällen igår, UNDERBART! Den tjejen är riiktigt skön ska ni veta! Inga stopp eller gränser där inte. Vi har även pratat om hur onödigt det va att läsa matte nu när man jobbar på Donken. För allt du behöver kunna är pluss och minus helt enkelt. Och Elli konstaterade att
- OP-formen är ju INGET vi behöver ha lärt oss! bara onödigt pluggande där!
Efter ett bra tag så fattade jag fortfarande inte vad hon pratade om... MEEN! smart som jag är listade jag ut att det va PQ-formen vi diskuterade...
Man blir skadad av att jobba på Donken!


Idag blev ett extra pass för min del! Dock kort 4½ timma endast så det va okeej. Fick träffa Sara och Sofa som jag inte jobbat med på EIGHETEEER! Så jag gnäller inte så mycket.


Va hos min ögonsten nu på kvällen och hittade ett fiiint sår, och ju mer jag tvättade brt leran desto mer inns¨åg jag att det inte va så ytligt som jag trodde... WOOPA!
Ett ganska djupt sår på ena knät fram och en go svullnad gör alltid Matte glad!
Så vi va ute och gick en snabbis för att få lite blodcirkulation i den liiilla hästen och imorgon blir det upp upp  och iväg tidigt för att göra om det hela. Stackart bäbisen miin <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0