Om det luktar bränt är det för att jag tänker som baara den!

Jag hatar när något är fel men man inte kan komma på vad. Jag fattar inte när jag gjort fel om jag själv inte anser att jag gjort fel så säg bara vad som inte står rätt till, så att jag kan göra något åt det. Men här ligger jag nu i min säng - själv för första gången på evigheter och jag tycker inte om det - och funderar på vad som gått fel denna gången. och jag har ärligt talat inte en jä*la aning! Så sova lär jag ju inte göra på ett tag. Och det hade jag antagligen inte gjort iaf för SHEEEEET va min säng är stor och kall och omysig och ensam! Det märks att det är vinter nu! Två täcken och jag fryser rumpan av mig!

Skrittade en kort sväng barbacka på pluttisnuttisen min idag för att se om man kunde känna något eftersom man inte ser att han haltar och nää, jag kände inget. Dock skrittade jag ju bara men ändå inget som kändes. Får se hur det är imorgon...




 min lilla älskling<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0