Pest eller Kolera.

Mår riktigt för jävla dåligt. Har sovit nästan 20 timmar av 24, och vaknade inatt vid halv fem tiden och mådde så jä*la dåligt. Var uppe en timme och spydde som en gris. Har inte vågat ta några tabletter på morgonen, då de enbart kommer upp, vilket resulterar i att det gör så ont så jag vet inte vart jag ska ta vägen. Nog gnällt.
Nu har jag fått i mig lite makaroner så har svalt två tabletter och hoppas att det kan fungera! Tar alternativt självmord om det inte gör det.

Fredrik ska på julbord med jobbet, så jag antar att han kommer komma hem ungefär vid tolvtiden inatt, lite så där härligt rund om fötterna! SÅ för att trösta mig själv så har jag lagt fram färs på upptining så att jag kan äta köttfärssås och spaghetti senare.

Imorgon är det sadelprovning! Tjoho! Är lite rädd samtidigt att vi inte ska hitta en sadel där heller, eller att den är alldeles för dyr. Men en sak i taget. Nu har jag varit vaken en timma. Så nu ska jag gå och lägga mig igen. Hörs senare.





Älskling imorse när han fick vänta tills de haglat klart innan de fick komma ut. Usch vad jobbigt!

/Amanda

Kommentarer
Postat av: Alice

Fan vad det haglade ja, jago blev jätterädd. Meshund.

2011-12-15 @ 00:41:35
URL: http://alicesnation.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0