pom pom pom..

Sitter här och äter två mackor med köttfärsås på innan jag ska ut i stallet och rida min häst med den nya sadeln! Få se vad jag fått ut av passet efter ! ;) Spännande!

Arbetsintervjun gick okej, tror jag. Svårt att veta liksom. Hoppas hoppas, men får besked nästa vecka. Annars är det bara att ta nya tag och hoppas att börjes fortfarande tar emot mig i januari :) Intalar jag mig. höhö. Kom på idag att det kan vara smart och ringa liseberg? De kanske behöver folk. Och jag tycker mycket om nyckelpigan!
Fikade sedan med mammsen och pappsen i stan. MYS.

När jag har en inkomst att tala om, så ska jag köpa ett skor/stövlar att ha i stallet. När man ska ta in/ut hästar, mocka eller något annat. Har ju bara min små gummistövlar, och behöver något varmare. Speciellt eftersom de är såpass små så jag knappt kan ha vanliga strumpor i! haha!

Några exempel på vad jag kan vara sugen på..
Tips till er som också letar!



Från haglunds, www.hastprodukter.se . Just nu kostar dem 799:- .

Tycker inte om de från hööks, även om dem är billiga. Jag vill ha smidiga, fast varma! Iallafall så är de från hööks alldeles för klumpiga.

Typ sådan modell hade varit trevligt!

"huvudsaken är att man är varm om föttera!"

/Amanda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0