snorbulle vilken dag!

Vaknade halv 7 idag, mamma skulle köras till jobbet innan jag fick åka till mitt som började 7.30. Har sedan jobbat över eftersom det va kaaos när jag skulle gå hem och ingen kunde lösa av mig, snäll som man är lämnar man inte sina kolegor i sticket utan jobbar glatt (bittert) på!

Frukost / Lunch har jag nu fått i mig - beror på om en cheese räknas som frukost? jaa, jo det gör det. Lunch då... Och nu ska jag åka till min lilla polle och ta en sväng på hans rygg.

Han är inte svullen längre och jag har börjat trva lite mer än 10 meter... Har även bestämt mig för att han ska sättas igång barbacka då han är sååå fin utan sadel och jag älskar att rida barbacka! Det är ju bra för balansen med, och den SUGER!

Sa jag att jag solade igår? Smarta Linnea tänkte "men jag brukar ju ligga 35 minuter så jag kan ligga 17" AAH VIIISST! Jag är röd som en tomat och det svider! Är det så konstigt då? nääh, för sist jag solade va typ 4 månader sedan . . . Men det är lätt att vara efterklok

Den röda Jane


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0