sorry

men nu är jag här.

Igår spenderades dagen hemma hos mamma efter att ha ridit på lilla hästen. Har fortfarande inte bestämt angående sadeln... Vi gjorde köttbullar, knäck, rischoklad och kola! väldigt effektivt arbete måste jag säga! Julskikna ska vi göra på torsdag tror jag!

Idag ska jag hoppa lite på lilleman, ser fram emot det mycket! Ska se hur sadeln lägger sig då. Men först ska jag och fredrik äta mat på stan och köpa julklappar, han har liksom inte börjat än...

Det är nämligen så att jag har fått jobb på ica kvantum! Skitkul verkligen! Fast jobb med 30 timmar i veckan. Perfekt! Ska dit nästa onsdag och få lite coola kläder och schema, sedan börjar jag den 3 Januari. väldigt glad!

hittade tre-fyra bilder på datorn hemma från tävlingen i september som jag inte sett än, så börjar med att slänga upp denna! Sötnöt.



/Amanda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0