tagga vinter!

Jag funderar på när vintern ska komma på riktigt...? Va idag ute i enbart min tröja och frös inte mer än om händerna? DET ÄR DECEMBER VA F*N??!! Nä men bara jag får en vit jul är jag nöjd (man får önska sig allt, även det otroliga)

Har idag känt mig jätte söt, som en liten skolflicka på 13 bast, Hade två långa "blonda" flätor och fick fina komplimanger - man kan ju tro att det va en bra dag? Joo den va helt okej. MEN det finns ju vissa som inte ska öppna käften! En man körde i DTn och skällde på stackars Maria för att det stod någon utanför och rökte, detta va minsan inte okej för då luktar hans bil rök ska ni vet!
Jag fick även senare veta att han brukar hitta saker att klaga på men även att han vid ett tillfälle kastat en dricka på vår personal???? HUR TÄNKER MAN?
Största delen av vår personal gör så gott vi kan! Vi står inte och hänger när det är mycket att göra, Vi jobbar så fort vi kan och arbetar så hårt vi kan även om det ser ut som att vi står still och glor... Detta kan betyda att vi väntar på något från köket, att vi planerar hur vi ska lägga upp det som ska ut till bilarna och hur det kan gå så smidigt som möjligt och så få som möjligt ska slippa vänta. JOO! det finns dom som står och hänger men tro mig när jag säger att dom får en jäkla massa skit för detta!
Och vi är inte mer än mänskilga! Vi gör fel och det är inte med mening!
Ingen struntar i att lägga ner en dipp, eller en pommes, det finns inte i vår värld att göra något sådant!! Självklart förstår jag att det är skit irriterande när vi missat det!! Jag säger inget om det, absolut inte! Men ring då in och säg detta så att vi på något sätt kan kompensera, vilket vi i så fall gör!
Men neej nej! gnäll bara som fan och skäll nästa gång när personen som jobbar inte ens är där utan alla andra får ta skiten, jätte kul!

Lite mindre bittert nu då -
Sår nyss Agrias nya reklam med den lilla valpen i sängen, JAG SKA HA EN HUUUND NÄR JAG BLIR STOOR!!!

Den bittra Jane

Kommentarer
Postat av: Alice

Herregud folk är dumma i huvudet.

2011-12-15 @ 04:10:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0