wazaaaaaaaaah

Jag är meega trött!
Somnade vid 2 kanske och sedan skulle min underbaraste upp vid 7.30 på begravning. Bara det är ju inte så kul...
Så jag bestämde mig för att gå upp med honom, och då kunde jag lika gärna åka till stallet. Så vid 8.15 stod jag i stallet och funderade på hur korkad man måste bli när man åker till stallet för att mocka sin box "när man ändå är uppe"? HÖRT TALAS OM ATT SOMNA OM?! jaja, nu är jag ganska nöjd iaf. Hästarna fick komma ut efter skruen av hagel och sedan gjorde jag klart resten. Rida får jag göra senare...

Nu är det frulle! Sedan ska jag plocka in min gran efter att jag har sågat av 1 cm av den... HUR SKA DET GÅ TIIILL ? ? ? jaja... slänger upp en bild på min fina gran senare.

HO HO HO
Jane

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0