15 November 2011

Det är dagens datum förstår ni, Och det betyder att det är en månad och 9 dagar kvar till julafton... Tror jag ...
I vilket fall så har man börjat julpynta i på Maxi och Kungsmässan, kan dom inte vänta två veckor iaf? Även om jag ÄLSKAR December så kan det få vara November klart innan vi kastar oss in i vintern. Och trotts -1 grad imorse är det inte dags för vintern än!

Och hur vet jag då att det va minus 1 grad vid 08.30 imorse? JO för jag va och lämnade pappas bil på lagning och skulle då få en bil att låna tills den va klar... Gissa om jag va grinig när jag väntat på att två gubbar på 55+ skulle prata låångsamt med en äldre dam som pratade fortare än dom själva. Fö att sedan bli skickad till Informationen där jag skulle få min nya bil då, men där va ju inte en jävel utan det va lika tomt ekande som i min mage... Och efter att ha letat en stund så frågade jag en av dom äldre gubbarna som fick ringa till ytterligare en långsam gubbe!
10.00 va jag tillbaka i min säng och kunde mysa i ca 40 min innan det va dags att gå upp.


Nu sitter jag vid TVn efter att ha fixat stallet, och jag måste säga att jag älskar reklamen med Maria Montasami.
"Kärleken ska gödlas" Hur underbar kan man bli?


Löv Jane

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0