24 November. En månad kvar till jul!


Hur mysiga såg inte dom här ut då? Finns på Hööks på 99 kr. Mamma, dom här finns med på min önskelista. Dom ser jättemysiga ut, och det är skönt att stoppa ner fötterna i något då vi har det ganska kallt på här uppe i lägenheten om vi inte eldar.

Det här schabraket kommer jag nog dock köpa nu till helgen... Det kostar nu bara 199 kr istället för 399 ... och den är såå snygg! får fundera lite. Eller så lägger jag till den i önskelistan kanske? Önskar mig trotts allt Schabrak. MEN MAMMA DEN KAN TA SLUT I LAGET STÅR DET SÅ DU FÅR SKYNDA DEEEJ.



Nu ska jag och Moa gå ner till stallet och kolla lite vad vi behöver åka och köpa idag :) typ krokar och lite sånt dära! hm. Fredrik ska sätta upp en hylla i sadelkammaren idag eller imorgon och laga ett lysrör!

Hörs.
/A.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0