"att sätta kvinnor på pidestaler började dö ut när det upptäcktes att de kan ge order bättre där uppifrån" - Betty Grable

Idag har vi varit iväg på Börjes för att köpa saker till stallet. Köpte torv som jag ska lägga som botten i boxen och sedan strö ovanpå. Köpte en plast vattenhink, ska visa sedan, och även uppbindningskedjor i plast. Lite Krafft foder och Havre fick det också bli!

Har nu slängt i mig två mackor, en halv lussebulle (den andra halvan gick åt i bilen) och chokladpudding. Perfekt mellis! Ska nu ut och rida medans jag fortfarande har lite energi. Är så jäkla trött idag så jag ser dubbelt. Tog ut mig lite för mycket igår kanske. Don't know. Ska sedan laga mat! kyckling tjoffsan med annanas och ris! skit gott.

Imorgon åker Pontus och Laura iväg till Tyskland för att hämta hennes häst, de kommer tillbaka på Söndag. Så fram tills söndag kväll så har jag fått 6 stycken söta hästar att ta hand om! Yehoo. WOPA WOPA .. Har väldigt ont i handleden dessutom så jag ska bara ta det lugnt idag så den är frisk tills imorgon! hmm. Tror det kan bli så om man skrubbar väldigt mycket.

ÅÅÅH vill bara sova. MEN NEJ! elaka värld...

/Amanda.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0