"Att vara bäst i världen säger egentligen inte så mycket med tanke på hur världen ser ut."

Ett ypperligt bra citat av Stig Johansson.

Jag är trött med faktiskt ändå lite glad. För jag har insett nu att det kommer att ordna sig, min fina mamma och och otroligt envetna pojkvän har präntat in det i huvudet på mig idag. Känner mig så lättad så jag gråter. pms? NÄ.

Har pussat på hästen extra länge idag, han brallade runt i ridhuset som en jävla ettåring, så efter många om och män så gick vi in i stallet igen och bestämde oss för att om man är fux och samt av pluss size modell så är det väldigt bra med en timme i skrittmaskinen i morgon bitti. Ska med Pontus på tävling imorgon, åker vid elva. Väldigt skönt att åka iväg med en häst, särskilt när tävlingen ligger tre minuter bort. Så jag kuuuuunde väl hjälpa till dårå.



Titta här. När han var tjock och rund och *SNÄLL* ..



hmm...
Moa ska även rycka manen åt mig! Och eftersom jag vet att hon är duktig så känns det för jävla bra. (och vet att om hon klantar sig (meheheh) så finns det en tysk dressyrtjej som kan rätta till det).

Bjuder även på helt random bilder. På helr random personer.



Yes. As you can see. Kossan i storlek XL posar med mig.




Igen. KOSSAN FIIIN <3 (och nej. Jag menar inte Linnea) (Hur kan ni ens tänka så?)

(även om såklart Linnea också är fiin.)



/Tarzzz..

Kommentarer
Postat av: Alice

Om jag hade kunnat försörja dig så du kunde sluta jobba så hade jag gjort det!

Drömde inatt att jag prostituerade mig för att försörja alla. Det var fruktansvärtttttt.

Men dock inte en sanndröm. INTE.

2011-11-02 @ 22:44:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0