BLA x BLA = BLA upphöjt till 2!

Eller bara förbaskat tjatigt!

Jobbade med gosig feber igår, fick stå i köket där det är  VAAARMT... och bara så det blir sagt så har jag inte varit i köket på evigheter så det går lite långsamt. Men det spelar ingen roll för jag fick stå i beställningen, VAD HÄNDE DÄR? Massa folk i kassan och mycket bilar med mig i beställningen...? ja ni fattar också att det kunde gått bättre?
Men alla överlevde! Och sedan fick jag stå i DT1 an <3 Den bästa platsen!

Och lycka är när Gustaf jobbade extre för att hjälpa mig plocka in varor!! SNÄLL POJKE!!
Men det va så mycket att jag inte kunde hjälpa honom, så än så länge har jag inte plockat in varor! Men ytterligare en snäll pojke kom dit för att hjälpa honom det sista. TÄNK VA ALLA ÄR SNÄLLA!

Och snäll pojke nr 1 (Marcus) skällde ut mig eftersom "man kan steka något på din panna, du får inte jobba"
Han har även hotat med att sjukanmäla mig idag när jag bytt pass med Gustaf och ska stänga, "Jag jobbar åt dig, för man ska inte jobba sjuk" SOM OM?!
ååh nä, sånt trams tillåter man inte!

NU KOMMER BÄSTA DELEN!
SW OCH MÅNSSON KOMMER IDAG - HAPPY FACE

ska till stallet nu och sedan göra mig redo för jobbet...
LÖÖÖV JANE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0