det är inte storm förens jag har sett en kossa flyga.

Så sant som det är sagt, jag väntar fortfarande på kossan.

Men IFALL ATT det blir strömavbrott så har jag varit duktig och fyllt vatten överallt i hagarna och fyllt upp alla hinkar som finns i stallet med vatten. Prepared you know. Hästarna är glada iallfall, de fick vara ute mellan halv 8 till halv fyra. Lite blåst har ingen dött av.
ÄÄLLÄR?
UPDATE: I samma sekund blev det strömavbrott. Jaha. Har varit ute och släckt i stallet, gett hästarna det sista med hö fast lite extra. Bättre släcka tidigt än att det står och blinkar.

Är irriterad eftersom det inte har gått att rida idag, men jag har hunnit med mycket annat roligt idag! Jag har fikat med mamma och fredrik i Varberg, väldigt trevligt fik med god mat. Roligt att träffa mamma med! Hon kommer hem nästa helg :)
Vi var ju ute som sagt igår, väldigt roligt! SysterYster, Moa, jag och sen kom ju Linnea! Var faktiskt riktigt roligt, var inte taggad alls.. men det kan alltid ändras!
Moa och jag har laddat upp ordentligt, handlat massa, ehm, nödvändiga saker. Som är bra att ha när det är strömavbrott!
Som cola.

Väldigt flummigt inlägg. Oerhört faktiskt. Pussade på min älskling som flyttat in i nya stallet. Slängde in de två där idag. Pontus och Laura är kvar i Tyskland och kommer imorgon då det inte är säkert att köra lastbil i det här vädret.







min älskling.. Imorgon ska det ridas! På torsdag är det sadelprovning, WIE .

/Amanda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0