Det blir som det blir om det inte blir som man vill

Men om man faktiskt vet det då? Om man vill vara tre på stängning, vara klara vid 00.30 och sedan ha sin lediga dag att måla nagar, ha smycken, rida hästen, ta onödigt lång tid på sig med allt man gör?!
Nepp, så blev det inte. Andra dagen i rad va det bara jag och Anastazia efter 23.00, dock hade vi fantastiska personer tills dess så även idag gick det gaanska smidigt... inte bra, men okej iaf!
Sedan ringde the boss vid 15.00 ich sa att "vi behöver en Linnea imorgon vid 11 - 19.30, orkar du det?" - och ja varför inte? (detta va innan jag fattade att vi bara va två på stängning) så min lediga dag blir ett mellan pass ist. Men jag gnäller då inte! är roligt folk som jobbar så why not?

och på Lördag + Söndag är det MC happy-day vilket betyder att jag ska in till jobbet strax efter 7 för att hinna fixa lite extra för det på lördagen, och sedan stängning på söndag vilket ska bli spännande vill jag lova - jag förväntar mig mycket att göra även den dagen. Och måndagen blir ett mellan pass där jag också förväntar mig mycket att göra, meen som sagt... har man bra folk att jobba med så blir allt bra!

OCH NU TILL DET BÄSTA!!
DET ÄR NU J U L P Y N T A T PÅ JOBBET- HAPPY FACE ! ! ! (väntar dock fortfarande på jul musik)


Nu ska jag försöka sova efter allt kaffe jag hällt i mig för att orka stängningen, får ju inte vara trött imorgon!
                          NATTINATT
                              Jane

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0