drizzle ..!

Hejsan Hoppsan. Idag har jag longerat kludden, igår var det enbart katastrof så det var mindre roligt. Idag hade han dock inte lika "galen" utan mer glad! Han sprang runt och hoppade och slängde med frambenen, och drog något bocksprång här och var. Han såg ut som en två åring! haha! Sen var han så trött, så trött. Hade ett vanligt enkelt gummiband som jag fäste under magen på honom, och han hade en väldigt trevlig och runf form idag, till skillnad från igår. Funderar på att slänga på pontus sadel ikväll när han är trött och skritta lite på honom. Bra att göra det första gången när han är ordentligt trött den busen. Tugga grus kan man alltid göra någon annan gång!

Har redigt ont i axlar och armar idag. Skethästen drog med mig hela ridhuset igår, och det är inte mina axlar/nacke/skuldror/armar speciellt nöjda med. Men det är så jäkla svårt att göra alla nöjda! Så när hästarna hade gått i skrittmaskinen och hästen var klar idag vid 11 så mockade jag faktiskt inte. Låter det vänta tills i eftermiddag och vilar lite istället. Förnuftiga jag!

Linnea kommer kanske hit sen, helmuth skulle skos vid halv ett har jag för mig. Så vi leker sen! mehehe.

De här bilderna är från i sommras, när jag och linnea städade sadelkammaren. Ni ser ju!




Schabraken lade vi till och med i färg ordning. Yrkes skada.
yes. That's how we do it.

Sen kan man ju bli lite trött och balla ur totalt med kyl-lera. Bara för att det är kul.







HÖRS SÖTNOSAR!
/AMANDA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0