Efter regnet kommer solen

Ja, är det något jag börjat fatta så är det att JA livet suger ibland men förr eller senare så vänder det... även om det i ens lilla huvud inte finns en chans i helvete att detta  kan hända! Även om inte allt är toppen så har jag lärt mig att det finns dom som har det sååå mycket värre och jag har mina små klimpar av guld som gör livet värt att leva, man ska bara hitta dom.

Och inte för att vara sån, men nu är det snart Decembet och det betyder JUL <3
1 December så börjar julkalendern vilket kanske är för barn ja, men ser det ut som att jag bryr mig? NÄÄÄH!
Jag tänker släpa upp Marcus 07.15 imorgon för att jag ska fasiken se den! med första adventsljuset brinnande och jag ska ha en macka i handen! för efter det så är det jobbet som gäller! Öppning förstår ni...

Tjuvarnas jul är för er som inte vet årets julkalender - 07.15 imorgon!!!

NU ska jag lägga mig under täcket och nana kudden en stund innan den bästa kommer hit efter en låång dag på jobbet.

PUUUSS PUUUS
Jane

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0