"Erik retade mig när jag var liten. Nu ska jag bli framgångsrik, köpa stor bil och köra över honom.""

Idag har det gått ganska dåligt på tävlingen. Mitt i första rundan på 1.10 så snubblade han till och det resulterade i ett ner och en tappsko! Så det var bara att stryka sig från andra rundan i 1.20 och åka hem och slå på skon!



Hovslagare Pontus och Hästen Carmon. Also known as Lillen.
("Lillen" är ironiskt.) (Han är runt 1.80.)

Köpte sedan thaimat för att trösta oss lite. ehe. Och ni sitter jag här med KEBAB tallrik, för att jag har varit så himla duktig. Jag gjorde hästarna imorse, följt med och hjälpt till på tävling för att sedan göra stallet och fixa min egen underbart fina duracell kanin. Moa hjälpte även mig att fixa kay's man. Hon kunde inte ta allt på en gång, väldigt tjock man, men den ser redan mycket bättre ut. Saknar min pojkvän, hoppas han kommer hem strax. Han jobbar över, och jag som hade planerat myskväll. EH. typ. ni vet. Köpa godis.



En av mina drömkillar. Snyggingen <3 Och så klart Crozz. Som, precis som vanligt, ser oerhört entusiastisk ut!

Nu är jag väldigt trött, varit full gång sen tidigt imorse. Tänker göra som figgaro om en liten stund..

Sov gott!



/Tarzz.

Kommentarer
Postat av: Alice

Läste "varit full sen tidigt imorse". Jag ba... DET KAN INTE VARA HÄLSOSAMT.



På. En. Onsdag.

2011-11-02 @ 22:36:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0