friday i'm in love.

Är trött. Väldigt trött. Det är riktigt skitväder ute, det pissregnar och blåser storm. Ska strax gå ut och ge hästarna sin lunch, dom är säkert väldigt glada.

Fick ridit igår, travade i fem minuter också. Mest övergångar och tempoväxlingar i traven, behöver ha ett spö med mig idag så jag kan peta in rumpan i övergången mellan trav-skritt, där han bara kastar sig in i den och blir lång och flack. Jag har absolut inte musklerna att hålla ihop den stora hästen då! Annars var han fin, jag fick loss honom i högersidan igår, han kom igenom bra i bogen och ryggen, lite värre med vänstersidan. Han vil inte arbeta sig igenom den sidan, utan vill gå ut igenom vänster bogen. Får jobba mer på det idag!



Smutsigaste täcket någonsin! Detta kan bero på att han tycker om att ligga och sova i hagen på morgonen, även om det är lite lera . . .



söt.

/A…

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0