hello sunshine!

Jag mår bra. Eller inte. Jag vet inte. Är väldigt stressad över allting. Men får ta allting en dag i sänder eller något sånt där bullshit. Vill så jättegärna gå ut idag, med moa och min syster. Men har stallet imorgon så det ska både fodras, släppas ut och mockas på morgonen, ska åka och hälsa på mamma i varberg. Är så himla trött hela tiden, har t.o.m fått munsår? Jag har aldrig haft ett munsår i hela mitt liv. Har blödit näsblod när jag vaknar and stuff. Men å andra sidan vill jag verkligen göra något roligt också!

Sitter iallafall och äter frukost med Fredrik och David. De kom inramlande här vid 4 snåret. haha! Ska ut och mocka nu! Alltid roligt i paradiset, höhö.

Sen blir det stan, har fått med mig killarna. Vill ha lite kläder (elakt skratt).

Min häst ska ridas idag med, lite småtaggad faktiskt. Är sugen på att rida ut, men får glatt vänta på pontus. Går inte så bra att rida ut ensam på kludd, allting kan bli så himla läskigt!

/Amanda.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0