i en annan del av anneberg.

Ska sticka ut i stallet och fixa hästens box och så där eftersom hovslagaren kommer vilken sekund som helst. Hade tänkt att sätta hästen i skrittmaskinen efter han har fått nya fötter och sedan rida. Så himla skönt att få det gjort innan det blir mörkt. Så fort det blir mörkt ställer min kropp in sig på att sova, och det gör inte saken bättre. Ska göra iordning lite i gamla boxen hade jag tänkt också, den ska ju tömmas men tänker ta lite varje dag... Får se hur det går med det om jag känner mig själv rätt. Fredrik ska hjälpa mig när jag kommer hem också, så ska vi försöka hitta en låda eller en tunna till fodret också. Sicka problem!

Imorgon är det sadelprovning! wiihi.



GalenPannan Figgaro kollar in det nya stallet. OCH min halsduk...

/A.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0