idag är en ny dag.

och den börjar piss.

NÄ, nu ska vi inte överdriva, men jag har haft huvudvärk sedan igår som inte går över, och idag har jag jävla halsont. Jag trodde att man skulle få vara frisk nu, men det verkar inte så. Dricker lite zoega kaffe, det har jag förtjänat. Har fixat stallet och hästarna har gått i skrittmaskinen, så det är ju skönt att det är gjort. Men jag känner defenitivt inte för att rida idag, men jag hörde imorse att Pontus kände sig kass han med, så ja. Jag lär väl inte få min vilja igenom iallafall! 

Annars så ska jag ta det lugnt, ska ringa runt till lite jobb och tjata tills dom är så trötta på mig så jag blir anställd. (Samtidigt som jag snorar) (då tror dom att jag gråter). Om inte det funkar så ska jag söka jobb som butikschef. Jag har nämligen aldrig fått tag på dom än, dom råååkar bara aaaaldrig vara där. Så det bore vara stor efterfrågan på det!
Jag uppfyller alla kritierier på en butikschef. Pigg och Driven tjej med inslag av PMS.

talk to you laater.

/A.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0