Jag blir så lack så jag ruggar.

Var hos barnmorska idag och snackade preventinmedel.

VARNING FÖR STARKA ORD.

Jag började med att dra det vanliga talet, som låter ungefär såhär -

ätit cerazette ett år *funkade inte, mådde skit - vansinnig och ledsen* fick noveletta *fungerade inte heller, vansinning - ledsen etc, etc*.

Jaha
säger hon. Då provar vi med yasmin då.

Underbart, tänker jag. Låtsas dom vara dumma i huvudet eller föddes dom med det? F-u-n-g-e-r-a-r I-n-t-e.

DÖM AV MIN FÖRVÅNING
när jag läser på bipacksedeln att det är helt andra hormon vilket gör att majoriteten av kvinnor som testat upplever att de mår bättre.

Att de kvinnor som har jobbig PMS, upplever sig ha mindre PMS och mår bättre psykiskt.

Att det MOTVERKAR viktuppgång. Att det stabiliserar vikten, eller till och med minskar vikten.

Motverkar Acne, Måttlig till lindrig.


JAMENA VAD I HELVETTE!?

Varför i hela jävla friden får man då p-piller i början som har som vanliga biverkningar att


man får Acne Besvär.


Viktuppgång.


Depression.




Nä. Men ni har rätt. Jag fattar. Det är så jäkla tydligt så jag vet inte vad. Ni försöker få yngre killar. Ni vet, Demi Moore och Ashton Kutcher. Och nu måste ni eliminera motståndet.

YOU KNOW WHAT?

He cheated with a younger woman anyway.

/Amanda



Kommentarer
Postat av: Alice

Grymt!



Men jag FATTAR inte vad ashton kutcher har med preventivmedel att göra? Snälla förklara har ett autism-moment här!

2011-11-08 @ 20:13:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0