Jag lackar ur

Jag är så förbaskat trött och fattar inte varför . . .
Har sovit massor och jätte bra med! Har jobbar 6 dagar i rad dock så det kan ju vara liite för det, men snuttis har sovit med mig så jag har som sagt sovit riktigt bra. Undrar varför man sover bättre med nogon man tycker om än själv?
Igår firade vi att min 6e dag på jobbet va slut med att se på New moon, jag somnade 30 min in i filmen och blev väckt mot slutet av den så woow va mycket jag såg av den! men sedan va jag liite piggare och socialare iaf...

IDAG har jag varit ledig iaf. Och jag har då hjälpt Flaners att hämta sin nya bil i Göteborg. NIIICE! Audi A4 kanske det va?`och JAG fick köra hem den, sweeeeeeeeeeeeet <3

Nu sitter vi och ser på 99 saker man bör göra innan man dör, och pratar om jordens undergång...
Och vi pratade liite om att enligt inkaindianernas kalender så kommer jorden gå under 26 December 2012 vilket betyder att detta kan vara den sista julen vi firar gott folk. SÅ NJUT AV DEN!

hittade även en annan teori på Wikipedia - och jag bara älskar slutet på det hela!!!

En annan idé är att kraftigare solstormar var 12.000:e år får jordens järnkärna att vridas upp och ner, och därmed snurra åt motsatt håll. När den trögare magman ska följa efter innebär det att rotationen vid jordytan helt stannar, varvid utbuktningen vid ekvatorn försvinner och kontinenterna börjar glida vertikalt. När magman anpassat sig till järnkärnans nya rotation börjar ytan återigen att bukta ut vid ekvatorn och kontinenterna sitter fast på sina nya positioner. Denna omkastning skulle leda till att kontinenter förskjuts 300 mil, världsomfattande vulkanutbrott och pga att oceanerna under en tid fortsätter att röra sig, en 1,5 km hög flodvåg som går flera varv jorden runt. Den mänskliga civilisationen skulle inte överleva.


Meen nu ska jag gå och lägga mig, deppa lite, och sedan somna och hoppas på att det blir en bra dag imorgon med lite bättre humör...


Jane

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0