Mamma har alltid rätt

Har varit ute och firat att Gustaf blivi antagen som brandman! Duktig pojke!!! Stort grattis till honom!
Så jag Sofia och Gustaf firade ordentligt. Eller aah, dom andra två va riiktigt på G att fira!
Vi hittade även en Tarzan, Moa och Anna som dansade SEX som Anastazia hade sagt...

Pratar nu med världens bästa som är påväg hit <3 LYCKA! 

Nu till det som är viktigt då, mamma tycker att jag ska sälja hästen. Detta kläcker hon ur sig när jag är laagom full...
Ja jag har en häst som inte riktigt får den uppmärksamhet som han förtjänar, men han är MIN häst, MIN ögonsten, MITT liv och MIN älskling <3 jag tänker aldrig sälja mitt hjärta <3
Så nu ligger jag här i sängen och funderar på hur jag ska lösa mitt liv... För utan min älskling är det inte riiktigt värt att leva tro det eller ej. MEN är det rättvist att ha kvar honom för min skull? NEJ! för kan han få det bättre så är han värd det! Han är värd allt han kan få och mer!
Men hur säljer man det man lever för?
Jag har ett jobb som jag sliter röven av mig på för att kunna ha kvar honom, men detta gör ju att jag inte har tid eller kraft kvar att lägga på honom... HUR går detta ihop?? ja om någon har svaret så berätta gärna!

Alla tankar snurrar och jag behöver sova för någon ska jobba natten imorgon, men kan jag sova? NEJ!!!! 

aaja, bra idéer är tacksammmm! 
Sov sött eller god morgon, välj själv! 

Jane 

Kommentarer
Postat av: Alice

hahah dansade SEX

2011-11-27 @ 05:38:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0