mer timmar på dygnet...

Idag är det mycket att göra! Har städat runt i köket som en blådåre och ska strax dammsuga lägenheten efter jag gjort rent i badrummet. Livet leker! Ska även slänga på min häst en sadel idag och se vad som händer. Sedan ska jag till min kära syster och klippa lilla ponnyn :) Blir spännande eftersom hon är tre år gammal och väldigt mycket sto. Bilder kommer såklart på det.

Fick även berättat för mig av Moa att vi kommer få ha ett eget stall ! :) Så är det på en gård med väldigt många stall ;) Det finns ett "fyra" stall i anslutning med manegen och också våran lägenhet som jag, Moa och Laura ska få ha som "eget". Är så taggad! På fredag ska jag och Moa börja städa ur, det ska tömmas på grejjor och skrubbas! Tur att det finns högtryckstvätt! Tycker även att de ska jul pyntas! så det ska bli väldigt roligt, sen blir förhoppningsvis utgång på Lördag.

Nu måste jag sätta fart, massor att göra på lite tid! Saknar min mamma som är i Varberg, hoppas hon har det bra. Saknar även min pojkvän som är den bästaste i hela världen. Efter mig då förstås.

PUSSHEJ<3



/Amanda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0