mitt i djungeln, den stora djungeln, där sover lejonen.

Godmorgon people!
Jag ska sticka ut till stallet om en sekund men hinner lägga upp ett litet inlägg.
Har ätit frukost i sängen och smaskat jättehögt. Fredrik ligger och sover brevid med kudde över huvudet, han har fortfarande ont i halsen och är döende. MEN han tog också allt varmvatten i morse, vilket gör honom till "the bad guy."
Är fortafarande lite sur över att han inte hjälpte mig i min mardröm igår natt. Tur att syster var vaken då!

nå. Iaf. Ska gå ut och göra iordning lastbilen, det blir avfärd till slöinge sedan halv tolv. Kludden ska promeneras en halvtimme, lastbilen ska ströas och hönät ska packas. och Moa ska övningsköra lastbilen också. Det. känns. så. säkert. Är lite nervös, blir alltid nervös när min egen häst står på antingen trailern eller lastbilen, aldrig om det är någon annans häst. biverkning från att ha haft ett fullblod utan hjärna. Men sist vi körde kluddis på lastbilen gick den som en dans. Han är bra duktig min kluns.
Efter slöinge hoppas jag få besök av ingen mindre än JANE mihihi.

Färdkost till Slöinge består av Cola och Godis (det som finns kvar vill säga..) och ett glatt humör! Hörs senare.
NU HÅLLER ALLA TUMMARNA RUNT 13.00!!
/Amanda.







Kommentarer
Postat av: Alice

HEY hey HEY jag var INTE vaken. Jag sover med mobilen bredvid kudden och vaknar av smssignalen. Den låter ashögt typ DUMdiDUMdum

2011-11-16 @ 23:10:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0