Morrn morrn

Sitter i min älskade fotölj efter att ha sovit lite under 5 timmar till och från, det är underbart att vara sjuk!
Men om man ska se det bra i detta så har jag redan fixat stallet och satt på en tvätt...

Stängning igår igen med Josefine och världens bästa Marcus, har jag sagt att jag älskar mitt jobb ibland? Eller aah, jag älskar att jobba med vissa i personalen rättare sagt. Trotts att allt va jätte jobbigt och inte alls gick som vi ville är han sådär underbar och håller humöret uppe! Dock saknade jag Sara men såklart kom hon förbi en snabbis - Vissa kan man lite på <3

Ska snart åka till jobbet så ska se om jag kan göra lite kaffe och pilla i mig lite frukost... ååh kanske lite tabletter mot feber och huvudet.

XOXO JANE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0